- Tämä tapahtuma on mennyt.
JAT-aamukahvit: Selkokieli Kelassa nyt ja tulevaisuudessa
Tämä tapahtuma vastaa jäsenkyselyssä esitettyyn toiveeseen! Kelan kielenhuoltaja Mikko Juvonen kertoo, mitä Kela tekee selkokielellä ja miksi ja miksi Kela ei kuitenkaan viesti pelkästään selkokielellä. Kuulet myös tulevaisuuden suunnitelmista.
Kela on ensimmäinen viranomainen, joka on saanut selkotunnuslisenssin. Kelan ensimmäiset selkokieliset etuusesitteet julkaistiin jo vuonna 2010 ja selkokieliset verkkosivut vuonna 2019. Selkokieli on kielen muoto, joka on sisällöltään, sanastoltaan ja rakenteeltaan helpompaa kuin yleiskieli.
Ilmoittautuminen
Ilmoittaudu mukaan tilaisuuteen tästä (webropolsurveys.com).
Saat Teams-kutsun kalenteriisi heti, kun olet ilmoittautunut. Ota yhteys osoitteeseen jasenasiat(at)jat.fi, jos kutsu ei tule perille.
JAT-aamukahveja ei tallenneta. Jos esitysmateriaali on jaettavissa, niin se lähetetään kaikille tapahtumaan ilmoittautuneille.
JATin tapahtumat on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille. Jäsenmaksu tulee maksaa, jos ilmoittautuu JATin jäsentapahtumaan.
Etkö ole vielä jäsen? Liity tästä (jat.fi), niin pääset hyödyntämään jäsenyyttäsi saman tien.
Seuraa JATia somessa
LinkedIn www.linkedin.com/jatry/
Facebook www.facebook.com/jatry
X (ent. Twitter) www.twitter.com/jatry

